duminică, 23 octombrie 2011

biografia coapselor (little crush)

din înălţimile cerului tău no. 9 te-ai coborât la picioarele mele mi-ai sărutat tălpile şi-ai luat drumul coapselor ajungând fix la locul acela de unde începe şi se termină dragostea bărbaţilor le place întotdeauna să se afunde în sinea lor mâinile interferează ca un soi de windows cu iconiţe care mai de care mai cool iubitule tu eşti programul meu preferat ajung la ora şi locul stabilit cu viteza unui bmw clasa I mă urc deasupra jeanşilor tăi ce accident fatal ne-a făcut să ne ciocnim hardurile cu disperarea aceea a jumătăţilor de guri mâini picioare ochi şi limbi mai mult sau mai puţin ascuţite în pantalonii tăi există singura certitudine a acestui pământ relativ rotund deasupra capetelor noastre visând nopţi pline de sărut la pătrat te-aş putea iubi o mie de ani şi nu nu mi-ai deveni niciodată străin chiar dacă vei pleca spre alte modele din reviste mai mult sau mai puţin decoltate mâinile tale vor căuta peste tot forma bikinilor mei în pântecul oricărei femei stă scrisă biografia coapselor evei din punctul de vedere al lui adam suntem toate nişte preludii ale unui act sexual infinit

blog.razvan-voiculescu.ro

Un comentariu:

  1. Aici e un sir de avertismente - covrigi bine copti, cu ingredientele excitante masurate cu miligramul. Inevitabil crocante.

    RăspundețiȘtergere